JOUW FUNCTIE:

als release manager ga je op basis van reeds vastgestelde  roadmap/backlog de nieuwe releases verzorgen voor HalloWerk. Je bent verantwoordelijk voor het acceptatietesten van nieuwe releases (in samenwerking met superusers) en zorg je ervoor dat de nieuwe functienationaliteiten in beheer kunnen worden genimen door de FB-afdelingen van de gemeenten. Je stuurt superuserss aan en bent in samenwerking met de techpartners verantwoordelijk voor het issuemanagement.

Dit alles doe je binnen een klein programmateam van HalloWerk dat in opdracht werkt van de gemeenten Denhaag en Rotterdam en op basis van specialiteiten gebruik maakt van de expertises binnen de gemeenten.

Van ontwikkelingen van HalloWerk zijn vraag gestuurd. Wij ontwikkelen op basis van de vraag van werkgevers, kandidaten en medewerkers om ervoor te zorgen dat deze ontwikkelingen bijdragen aan het nog beter bij elkaar brengen van werkgevers en werkzoekenden langs het dienstverleningsconcept en de visie van HalloWerk. Als programmateam halen we de wensen op vanuit de vier grote gemeenten en vertalen deze naar ontwikkelingen die waar mogelijk generiek toepasbaar zijn maar soms ook specifiek zijn voor een van de deelnemende arbeidmarktregio’s.

De volgende competenties heb je hierbij nodig:

– Analyserend vermogen;

– Omgevingsbewustzijn;

– Organisatiesensitiviteit;

– Overtuigingskracht;

– Netwerkvaardigheid;

– Creativiteit;

– Samenwerkingsgericht;

– Assertiviteit;

– Besluitvaardigheid. 

 

 

EISEN:

  • je hebt minimaal 3-5 jaar ervaring als projectleider ninnen de gemeente;
  • Je bent deskundig op het gebied van het bij elkaar brengen de werkgevers en werkzoekenden met een uitkering en kunt dit aantonen met minimaal 3-5 jaar werkervaring op dit gebied;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het organiseren van grote creatieve (online) sessies om te komen tot het ontwerpen van nieuwe functionaliteiten/ architectuur oplossingen;
  • Je beschikt minimaal over basale kennis op het gebied van agile en/of scrum, om zo tot een concreet ontwerp te komen;
  • Je hebt ervaring in het communiceren en opereren op meerdere niveaus in de organisatie.

 

Startdatum: Zo spoedig mogelijk

Uren per week: 36 

Duur opdracht: 12 maanden (kan 2x met 12 maanden verlengd worden)

Thuiswerkbeleid: De opdracht zal conform het huidge Covid-19 beleid niet vanuit een gemeentelijke kantoor kunnen worden uitgevoerd. Dit kan veranderen indien het beleid wordt aangepast.

Herken jij jezelf in deze vacature? Solliciteer direct!

    Upload uw CV en motivatie